Жизель

Энэ өдөрийг яаг юу гэмээр гэж хэлмээр юм дээ... Миний амьдралын хамгийн гайхамшигтай өдөрийн нэг байлаа. Яаг яасан бэ гэж үү!!! Хэхэ ийм дуу байдагын за хэхэ Эмээ өвөө пясаа гурав сүүтэй буудаа чанжээ гээд хэхэ. За би яаг одоо эхнээс нь яарьж өгий.



Жизель баллетыг урд мэддэгүй байлаа хөөрхий хунт нуураас чаашгүй. Ер нь бол ийм ч нэгтэй баллет байддаг гэддэгийг мэддэгүй байсандөө. Би аймар харанхуй бүдүүлэг хүн байгаа биз хэхэ. Арагүй шд ном уншдаггүй. Нэг удаа тэр маань надад энэхүү баллет ямар гайхамшигтай болох болох түүний агуулга талаар хэлж билээ. Тэр үед би сайн ойгоогүй л дээ. Тэгсэн Өнөөдөр явж үзлээ баллетыг нь. Гайхамшигтай та бүхэн заавал үзээрэй би өөрийгөө баллет үзэхдээ унтана дөө гэж бодож байсан чинь юу бэ бараг дунд ороод бүжэглээд үхээд сэрээд сүнс болцон юм шиг санагдсан. За ингээд баллет гэдэг гайхамшигыг мэдэрчээд сэтгэл хангалуун гэртэй ирчээд байсан чинь sms ирлээ. Түүнээс минь :) Хамт салхинд гарах уу гэсэн. Би ч баяарлаад урд өмнө хэзээ ч их яарж байгаагүйгээр яаран түүний гэрийн гадаа очлоо. Түүнийг иргээд харахад надад нэг л нэг тийм анх удаа түүнтэй болзоонд явж байсантай адилхан мэдрэмж төрсөн. Учир нь би шинэчлэгдсэн өөр хүн болсон байсан юм. За ингээд бид хамтдаа хотын гудамжаар алахлаа. Хамтдаа зайрмаг идэж чихэр хувааж идэж байсан чинь тэр замаа харалгүй эвгүй хий хишгээд шөрсөмсөө ч юм уу булчингаа эвгүй бологвоо. Би түүнээс би үрээд явы гэж гуйлаа тэр үгүй гэлээ би гуйгаад л байлаа гуйгаад л байгаа тэр үгүй гээд л байлаа. Бид 2 хэсэг зуур сууж түүний минь хөлийг зүгээр болохыг хүлээлээ. Гэвч хэхэ их олсон байсан хүн юм идий гэсээр байгаад бослоо шүү хэхэ. Нэг хөл дээрээ чүү маа яваа тэрнийгээ харах хэцүү байсан. Би өмнөөс өвдөх юмсан тэр минь биш үү гэж би бас ахин дахин л хүслээ. Бид 2 яахын аргагүй зам гарах болоод нэг юм би түүнийг үүрлээ тэгсэн золиг гэж миний цаг нухаад байсан бололтай буй буй гэлээ. Муу Цаг чамайгдаа хэхэ. Дараа нь бид 2 таксинд суунд VEGAN LOUNGE руу явлаа тэднийх 24,00 цагт хаадаг юм. Тэнд бид 2 юм идэж хамт гитар тоглож цагийг үнэхээр гоё зугаатай өнгөрөөсөн шүү. Хэхэ Би ч дэндүү их бичиж байна нуу даа. Дараа нь хэхэ тэдний гэрийн гадаа бид 2 нэг зүйл дээр мөрийцлөө. Ийм дуу байдаг байдагүй гэж гээп д хэхэ. Харамсалтай түүний минь буруу байсан тийм дуу байдаг л байхгүй юу даа. Эмээ өвөө пясаа 3 сүүтэй будаа чанжээ. гээд хэхэ тэгсэн пясаатай амар дуу байдагын гээд л хэхэ. Бид 2 хамтаа цагийн маш гоё өнгөөсөн инээгээд д бас ахин инээгээд л түүнийхээ инээхийг харах бас сонсох ямар сайхан байсан гээч ер ихэнх залуучууд надтай санал нийлэх байхаа хамгаас хайртай хүнийхээ инээхийг харах шиг сайхан зүйд байхгүй байхаа. Би түүндээ үнэхээр их хайртай. Болдогсон бол зөндөө олон өдөр хамтдаа инээж зайрмаг идэж мэтгэлцэх юмсан. Санаж байна би чамайг маш ихээр би санаж байна. Бурхан минь надад түүнтэй минь хамт байх өшөө олон боломжыг олгооч :)

0 Сэтгэгдэл:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • 2догч этгээд • Design by No One