Хамтдаа байх гоё

Хүн гэдэг амьтан бөөнөөрөө нэг доор амьдардаг мөртлөө хамгийн эхээр ганцаардаг хүмүүс билээ. Харин би түүнтэйгээ байхаараа ерөөсөө ганцаардагүй ээ хэхэ. Харин ч гоё аз жаргалтай болдогын.




Тиймээ би ямар зүйл хийгээд байгаа ойлгохгүй байна л даа. Тэгэхдээ би аз жаргалтай байдаг хамт байхдаа. Тэгэхээс надад өөр юу ч хэрэггүй. Нээх олон зүйл бодож хүсэж ер нь яахийн. Хамтдаа байвал боллоо юм шүү тэ?. Би бол хамтдаа байх дуртай гоё байдагын хэхэ. Хамт байхдаа юу ч хийхгүй юу ч ярихгүй байсан ч хамаагүй хамтдаа байх гоё. Ийм зүйл ярьж байгаа хүн хөөрхий их хол эсвэл уулзаагүй удсан байгаа байх тэ гэж бодож байгаа биз хэхэ. Бас тэгэж бодохоор биш ч гэсэн. Дөнгөж уулзчаад салаад 5мин болоогүй байхдаа шууд санаад эхлэнэ шүү дээ хэхэ. Залхах гэжүү үгүй юу гэж залхдагын хүмүүс бие биенээсээ залхлаа гэдэгийн та өөрийн дуртай зүйлээсээ хэзээ ч залхаж байгаагүй биздээ тэрэнтэй адил шүүдээ. Хамтдаа л байлдаа. Юу ч хийсэн Юу ч дохиолдсон хамтдаа л байя. Үхсэн сэхсэн хамдаа гэдэг шиг Үргэлж хамдаа...






0 Сэтгэгдэл:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • 2догч этгээд • Design by No One