Би одоо л....

Мэдээж миний бичсэн зүйлс хүн аймар зүйл байсан. Хэхэ одоо бодохнээ тэнэг ч юм шиг хэхэ. Ичмээр ч юм шиг. Одоо л нэг юм блог гэдэг зүйлд уусан орж байна шүү. :) Юун Facebook ороогүй удаж байна ноо. Бас Twitter. Тэгсэн нэг сонин зүйл болсон хэхэ. Ном уншиж эхлээд хэхэ. Нэрээ ном уншаагүй удсан байна лээ шүү бас гоё байнааа. Бид заримдаа PC нийхаа өмнө хэр их цаг өнгөөдөг бол. Би яаг одооноос эхлээд өөр дээрээ судалгаа хийлээ. Дэвтэр үзэг бэлэн. За ингээд ямар сайт эсвэл юу хийгээд цаг үрж байгаад бичиж тэмдэглэхээр боллоо. Ганц энэ ч биш бусад зүйлс дээрээ судалгаа хийхээр шийдсэн. Эхний алмах PC урд өнгрөөх амьдрал.


Блог хүнд маш их хэрэгтэй зүйл байна шүү. Тэрэн өөрийгөө танж мэдэх. Бас засаж залруулах. Жишээ нь би бичиж байхгүй тэр нь ч хэр их муудсаныг анзаарлаа тэгээд бичсэн зүйлсээ уншаж эхэлсэн шүү. Бас тэр маань байна би чихэр бага ид гэж хэлчээд өрөө өгөөд байдалдаа хэхэ тэгэхэдээ тэр маань чихэр идэхээ багсагсан гэж байна шүү хэхэ. Блог хүнд ийм л хэрэгтэй байгаа  юмдаа хэхэ. Энэ ердөө маш жижигхэн зүйлэлдээ. Бүгдээрэй блогтой болцогоё...

0 Сэтгэгдэл:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • 2догч этгээд • Design by No One