In The Rain

Гайхамшигтай Би одоо бараг нойтон хэвээрэй блог бичиж сууна. Гадаа бороо орж байх үед хөгжим сонсоод явах гоё шүү дээ тэгвэл дээр дугуй унаад явсан гэвэл яахуу хэхэ. Талбай дээр бараг хэнч байхгүй цэлийсэн сайхан хоосон би дуруурай дуртай зүгтэй явж MOBY гайхамшигтай дууг сонсож хэсэг хугацаанд ч гэсэн уйтгар гунигаа мартсан шүү. Би уг нь яаг өчигдөр дугуйнаадаа шаварын хаалт авсан юмаа тэгээд хийгээгүү хэхэ тэгээд шууд унаад явсан чинь байхгүй будаа бүх хувцас шалбайг болцон. Тэр тусмаа бүүр гоё байсан шүү. Заримдаа шавар шавхайтай холилдоод лаг бартаатай extreme явах янзтай.


Ойрдоо надад хамгийн чухал гэсэн бүх зүйлсүүд холдон явсаар. Найз нөхөд хамгаас хайртай найз охин маань. Гэвч нэг л зүйл намайг орхиогүй миний Ipod тэр нь надад хамгаас их хань болж байна даа. Нэвтрүүлгээ зогсоох миний хувьд хамгийн хэцүү байсан гэвч өөр арга зам байгаагүй тэсэн гэнт хүмүүс өөрсдөө залгаад би орий чамайг зурагтаар харсан гоё байна лээ бас гудамжинд явж байхад танихгүй хүмүүс намайг танайд л. Тэгэдээ зүгээрээ ганцаарахнаа үлдсэн ч гэсэн даваад л гарна даа. 

0 Сэтгэгдэл:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • 2догч этгээд • Design by No One