Vegan Lounge Монголд Нээгдлээ NICE

За Би гэдэг хүн цагаан хоолонд нээх удаагүй ч гэсэн үргэлж хүсдэг байлаа. Яаг хэзээ хэрхэн гарахаа мэддэгүй байлаа шүү. When she гарж ирэх үед бүх зүйл өөрчлөгдсөн. Надад миний ирээдүйг минь зааж өгсөн гийхүүдээ за тэгээд цагаан хоолтон боловоо. Тэгсэн цагаан хоолтон найзуудтай боллоо. Хамтарч парти хийлээ тэгсэн нэг өдөр надад тун сонирхолтой мэссэж ирлээ.

Таныг Vegan Lounge нээлтэн урьж байна гэж. Би ч баярлалаа тэгээд хамгийн түрүүнд чадах чинээгээрэй туслах юмсан гэж бодлоо. Хэрэвээ та үүнийг уншиж байвал нэг ороод үзээрэй тэнд тамхины утаа байхгүй согтуу хүмүүс байхгүй тун гайхамшигтай орчин таныг угтах болно.
Өнөөдөр хүрэлцэн ирсэн хүмүүс дотор дуучин гээд л салбар болгондоо амжилтай яваа гоё гоё энергитэй хүмүүс ирсэн байлаа. Олон ч хүмүүстэй танилцалаа. Би яаг өөрийн өдөрүүдэд нээх гоё намайг push хийх зүйл дутагдаад байсаныг хүмүүсээс авлаа. Нэг тийм хийж бүтээцэн хүнийг хараад атаархаад бас баярлалаад өөрийн мэдэлгүй би ч бас өөрийн LIUS Bookstore & Cafe байгуулна гэсэн хүсэл эрмэлзмээр дүүрэн буцлаа.


Тэгэхдээ яаг биш л дээ 
Хаяг: Тээврийн товчооны автобусны буудалын өдөөс харсан чирнээлийн ягаан өнгөтөй VEGAN Lounge  байгаа. Шөнийн 12,00 цагт хаадаг гэсэн шүү.

0 Сэтгэгдэл:

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • 2догч этгээд • Design by No One