Тасалгааны цэцэг

Та бүхэн энэнд итгэхүү хэхэ миний өрөөнд нэг цэцэг ургадаг юмаа. Яаг ямар нэртэй цэцгийг нь хэлж мэдэхгүй юмаа. Нэг тийм мод шиг гэхүүмүүдаа тэгэхдээ бишээ хэхэ. Заза энэ ч яахав харин тэр цэцэг намайг сэтгэлээр унасан үед бүүр дошоо унчихана яаг л үхцэн юм шиг.
http://alexandrastreliski.bandcamp.com/ (энэ сайтруу өрөөд play дараад уншаарай :)
Харин намайг сэтгэлээр их өөдрөг байх юм бол буцаад л дээшээ ургаад эхлэнэ их сонин. Би эхлээд өдөрийн цагаар дээшээ харин оройн цагаар доошоо буучдаг юм болуу гэж бодоод байсан ч бас үгүй юмаа. Их сонин байгаа биз. Ганц цэцэг биш та бүхэний нэг найз чинь эсвэл дэргэд байгаа хүн чинь сэтгэлээр унасан үед бид дагаад ундаг шүү дээ. Тэгэхээр байна шдээ сэтгэл хөдлөл бас нөгөө мундаг яриад байдаг Нууц-тай адилхан юм шигээ. Хүн инээхээр дагаад л инээдэг шдээ өөрийн эрхгүй хэхэ та нар яагаад инээгээд байгаан хэхэ гээд хэхэ. Яаг үүнтэй адил тэгдэг байж магад шүү сэтгэлээр унасан үед.

Би ч дээ зүрхний өвчтөй юм шигээ. Сэтгээл унахаар өвдөхийг нь яанаа. Хүмүүс яахав сэтгэлээр унасан үедээ нуугаад тэвчээд л болдог шүү дээ. Би тэгэх гэхээр зүрх өвдөөд улам намайг хэцүү болгоод байдаг юмаа. Нэг сэтгэлээр уналаа бол дуусаа амьдрал тэр чигтэй хэцүүхэн болно шд. За тэгэхээр сэтгээлээр унасан үедээ яаг юу хийх бэ?
1-т Өөрийгөө завгүй байлгах хамгийн үр дүнтэй арга
2-т Найз нартайгаа уулз Инээ
3-т Нээх сайхан кино үз
4-т Гоё дуу сонс тэгэхдээ Шинэ өмнө сонсож байгаагүй
5-т Блог хөтөл хэхэ
6-т Хэнтэй хамаагүй чат л
7-т ..... мэдэхгүй юм даа гэсэн эсвэл бууж өгсөн үг хэллэгүүдийг аль болох хэрэглэхгүй байх оооое хэхэ
өөр ч дээ тэгээд зөндөө зүйл байна даа...

Хамгийн гол ямар цаг үед сэтгээлээр унж байна? Мэдээж оройн цагаар ганцаараа байхдаа. Бүтэх бүтэхгүй юм ургуулан бодож болсон явдалыг иргэн санж энэ хамгийн аймар нь шүү... За юу ч байсан сэтгэлээр уналаа гээд бусдыг бүү зовоогоорой яаг л миний өрөөндөх цэцэгтэй адил.

1 Сэтгэгдэл:

{ Bataa } at: October 27, 2011 at 8:51 PM said...

Би ер нь сэтгэлээр унадаггүй л дээ :) Сэтгэл 3овох үе бол харин байнаа байна

Post a Comment

 

Copyright © 2010 • 2догч этгээд • Design by No One